دسته‌بندی نشده, مطالب ایمن لفاف

خدمات پستی ایالات متحده چگونه اداره و تأمین می شود؟

خدمات پستی

خدمات پستی ایالات متحده چگونه اداره و تأمین می شود؟

شرکت ایمن لفاف ویستا بر این نظر است که خدمات پستی ایالات متحده (USPS) بزرگ است. بیش از 600000 نفر را استخدام می کند. تنها دو کارفرمای خصوصی (آمازون و والمارت) افراد بیشتری را استخدام می کنند. به 160 میلیون خانه، مشاغل و سایر نقاط تحویل خدمات ارائه می دهد. اگر شامل می شد، رتبه 44 را در 500 Fortune 2019 کسب می کرد. همه‌گیری کووید-19 تقاضا و درآمد USPS را به شدت تهدید کرده است و باعث شده است که منابع مالی شکننده آن تحت فشار قرار گیرد. همانطور که وضعیت مالی خدمات پستی سرفصل خبرها می شود، نحوه راه اندازی آن، چالش های مالی و نحوه مدیریت این چالش ها را در طول یک بیماری همه گیر جهانی بررسی می کنیم. پاکت پستی

خدمات پستی چگونه اداره می شود؟

دومین کنگره قاره ای، بنجامین فرانکلین را به عنوان اولین رئیس کل پست در سال 1775 منصوب کرد. اداره پست در سال 1792 ایجاد شد و در سال 1872 به بخش کابینه تبدیل شد. در سال 1971، کنگره این وزارت را با خدمات پستی ایالات متحده جایگزین کرد، یک نهاد مستقل در داخل شاخهی اجرایی. USPS توسط یک هیئت مدیره 11 نفره (که شبیه هیئت مدیره یک شرکت دولتی است) اداره می شود – مدیر کل پست، معاون او (در حال حاضر خالی است) و 9 فرماندار که توسط رئیس جمهور منصوب می شوند و توسط سنا برای هفت نفر تأیید می شوند. شرایط سال هر شش فرماندار مستقل فعلی توسط پرزیدنت ترامپ منصوب شدند. سه اسلات خالی است هیئت مدیره کل پست را که به عنوان مدیر عامل عمل می کند منصوب می کند.

یک کمیسیون تنظیم مقررات پست جداگانه با پنج عضو منصوب شده توسط رئیس جمهور و تایید سنا بر USPS نظارت می کند، از جمله نرخ هایی که برای آن تعیین می کند. پاکت پستی حبابدار 

خدمات پستی چگونه تامین می شود؟

خدمات پستی هیچ وجهی از مالیات دهندگان مستقیم دریافت نمی کند. متکی به درآمد حاصل از تمبر و سایر هزینه های خدمات است. اگرچه COVID-19 درآمد USPS را در ماه‌های اخیر خفه کرده است، عواملی که خیلی قبل از ابتلا به ویروس کرونا به وجود آمده‌اند، سال‌ها به ناپایداری وضعیت مالی خدمات پستی کمک کرده‌اند.

مشکلات بلندمدت نحوه تامین مالی خدمات پستی چیست؟

مشکل اساسی این است که در حالی که USPS درآمد کافی برای پوشش هزینه‌های عملیاتی خود ایجاد می‌کند، مسئولیت‌های مربوط به بازنشستگی و مراقبت‌های بهداشتی بازنشستگان آن را به سمت پایین می‌برد. USPS از سال 2007 با زیان کار کرده است. از سال 2008 تا 2018، 69 ​​میلیارد دلار خسارت گزارش کرده است. برای سال مالی 2019، 8.8 میلیارد دلار از 71.1 میلیارد دلار درآمد عملیاتی خود را از دست داد.پاکت پستی عمده

به دلیل افزایش ایمیل و ارتباطات دیجیتال، USPS شاهد کاهش حجم ایمیل های درجه یک از اوج 103.5 میلیارد پستی در سال 2000 به 55 میلیارد قطعه در سال 2019 بوده است. USPS تلاش کرده است تا ارسال نامه های بازاریابی را افزایش دهد و سعی کرده است با UPS و FedEx در بخش تحویل بسته، از جمله با بستن قرارداد تحویل با آمازون، رقابت کند. (این موضوع انتقاد رئیس جمهور ترامپ را برانگیخته است.) تا سال 2017، USPS سهم بازار بیش از 19 درصد در تحویل بسته های ایالات متحده را در اختیار داشت. طبق قانون، خدمات پستی موظف به ارائه خدمات جهانی است، یعنی ارسال نامه به «تقریباً در حد امکان به کل جمعیت ایالات متحده». این امر USPS را مجبور می‌کند که هر سال به آدرس‌های بیشتری تحویل دهد، حتی اگر تعداد پست‌های کمتری تحویل داده شود. پاکت پستی از کجا بخریم؟

با کاهش حجم نامه های درجه یک، USPS سال هاست تعداد صندوق های پستی آبی رنگ را کاهش داده است. در حال حاضر دارای 140837 عدد است که از 164099 عدد در سال 2013 کاهش یافته است.

مشکل مزایای سلامت بازنشستگان USPS چیست؟

فراتر از چالش های عملیاتی، فشار دیگر بر امور مالی USPS صندوق مزایای سلامت بازنشستگان خدمات پستی است. مانند بسیاری از کارفرمایان، خدمات پستی برای کارمندان بازنشسته خود حقوق بازنشستگی فراهم می کند – و مانند شرکت های خصوصی موظف است برای پوشش وعده های بازنشستگی خود از درآمد فعلی پول کنار بگذارد.

علاوه بر این، USPS مزایای بهداشتی را برای بازنشستگان خود فراهم می کند، همانطور که سایر کارفرمایان دولتی – اما نه همه کارفرمایان بزرگ خصوصی – انجام می دهند. با این حال، بر خلاف سایر کارفرمایان، USPS طبق قانون پاسخگویی و افزایش پستی (PAEA) در سال 2006 موظف است که هزینه های بهداشتی بازنشستگان را از درآمد فعلی تامین کند. کشش منحصر به فرد در خدمات پستی ناشی از این الزام کنگره است.

پاکت پستی

در سال 2002، دفتر مدیریت پرسنل دریافت که خدمات پستی به میزان قابل توجهی بیش از حد به صندوق بازنشستگی خود پرداخت کرده است و پول نقدی فراتر از آنچه برای پرداخت بدهی های بازنشستگی کارکنانش لازم بود، باقی می گذارد. همراه با عملکرد قوی در اوایل دهه 2000، این درآمد غیرمنتظره باعث شد USPS به تعهدات مزایای بهداشتی بازنشستگی پیش از تامین مالی خود پس از سال‌ها رویکرد “پرداخت به موقع” قبل از تصویب PAEA برسد. در آن قانون، کنگره به USPS دستور داد که از سال 2007 تا 2016 تقریباً 5.6 میلیارد دلار در سال کمک کند و هر تعهد اضافی را طی تقریباً 40 سال از 2017 تا 2056 تمدید کند.

مدت کوتاهی پس از تصویب الزامات، اقتصاد در رکود بزرگ فرو رفت و رقابت دیجیتال تشدید شد و باعث کاهش درآمد شد. در نتیجه، USPS از سال 2010 تاکنون 42.6 میلیارد دلار از پرداخت های مورد نیاز برای مزایای بهداشتی و 5.6 میلیارد دلار را به عنوان کمک های لازم به طرح بازنشستگی خود از سال 2014 از دست داده است. پاکت لمینه مشکی

کنگره برای حمایت از خدمات پستی چه کرده است؟

در قانون CARES، کنگره 10 میلیارد دلار وام اضطراری به USPS داد. طبق گزارش مالی سه ماهه 2020 آژانس، این وام برای پوشش نیازهای نقدی فوری خدمات پستی کافی است. شرایطی که وزارت خزانه داری برای این وام تحمیل کرد، نایب رئیس هیئت مدیره USPS، دیوید ویلیامز، بازرس کل سابق USPS را به استعفا داد و ادعا کرد که خواسته های خزانه داری تهدیدی برای تبدیل آژانس به یک “ابزار سیاسی” است.

این وام به جای حل کردن، بحران نقدینگی در حال وقوع USPS را به تعویق می اندازد. مجلس نمایندگان در 22 اوت لایحه ای را برای تامین 25 میلیارد دلار بودجه اضافی دولتی به خدمات پستی تصویب کرد. علاوه بر این، این لایحه – که بعید است در سنا تصویب شود.  موظف است که USPS باید هرگونه تغییر سیاستی را که منجر به تأخیر در تحویل نامه شد، معکوس کند و از هرگونه سیاست جدیدی که عملکرد ارسال نامه خود را تا پایان COVID-19 کاهش دهد، خودداری کند. -19 اورژانس بهداشت عمومی. پاکت لمینه متالایز

رئیس کل پست لوئیس دی جوی از زمان تصدی مسئولیت در ژوئن 2020 چه اقداماتی انجام داد؟

در آوریل 2018، پرزیدنت ترامپ گروه ویژه خدمات پستی ایالات متحده را به ریاست استیو منوچین وزیر خزانه داری ایجاد کرد. کارگروه در دسامبر 2018 گزارشی را تهیه کرد و خواستار کاهش هزینه ها و افزایش قیمت شد. نیویورک تایمز گزارش داد که منوچین به طور غیرمعمولی در فرآیند استخدام پست ارشد شرکت داشته است، به طوری که رئیس هیئت خدمات پستی رابرت ام. دانکن، رئیس سابق کمیته ملی جمهوری خواهان، لویی دی جوی را که سابقه ای در تجارت تدارکات دارد، پیشنهاد کرد.

تلاش‌های کاهش هزینه‌ها در USPS زمانی که دی‌جوی در ژوئن 2020 به‌عنوان مدیر کل پست سوگند یاد کرد، در حال انجام بود. با این حال، همراه با اظهارات پرزیدنت ترامپ که امنیت رای‌گیری پستی را زیر سوال می‌برد، تغییراتی در عملیات خدمات پستی – که برخی از آن‌ها در قطار بودند- انجام شد. قبل از انتصاب دی جوی – به ویژه بحث برانگیز بوده است. یادداشت‌های داخلی خط‌مشی‌های جدیدی را برای جلوگیری از خروج دیرهنگام و سفرهای تحویل اضافی ترسیم می‌کنند. حتی اگر به این معنی باشد که «ممکن است نامه‌ای را پشت سر بگذاریم یا پستی را در طبقه یا اسکله اتاق کار ببینیم».

پاکت پستی لمینه

در آگوست 2020 در شهادت کمیته نظارت و اصلاحات مجلس نمایندگان. دی جوی گفت که او به صراحت دستور نداد که اقداماتی را که باعث انتقاد شد، انجام دهد: «اول، من حذف جعبه های آبی رنگ یا حذف تجهیزات پردازش نامه را هدایت نکردم. دوم، من کاهش ساعت را به هیچ یک از دفاتر پست خود هدایت نکردم. در نهایت، من حذف یا کاهش در وقت اضافه را هدایت نکردم. با این وجود، دی جوی در 18 آگوست متعهد شد که ابتکارات اصلاحی بلندمدت خود را تا پس از انتخابات نوامبر به حالت تعلیق درآورد. او قول داد که هیچ تغییری در ساعات خرده‌فروشی خدمات پستی ایجاد نخواهد شد. جعبه‌های جمع‌آوری و تجهیزات پردازش در جایی که هستند باقی می‌مانند. (اگرچه هیچ تعهدی برای بازگرداندن جعبه‌ها و تجهیزاتی که قبلاً خارج شده‌اند انجام نشده است) و ساعات اضافه کاری به کارمندان اعطا می‌شود. لازم است. پاکت حبابدار

منبع:

https://www.brookings.edu/

دیدگاهتان را بنویسید